Re: resetowanie kompa

Autor: Marcin (marcinp_at_hot.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 15:04:46 MET DST

>Tak w ogóle, to też do niedawna ten temat rozpracowywałem i to praktycznie.
>Mam Asusa P2B rev. 1.02 BIOS 1011. Usiłowałem dać Celerona 800 - 8 x 100
>MHz - nie odpalił. Stąd mój wniosek. Znający temat teoretycznie twierdzą,
że
>Pentium > od 600 MHz (FSB 100) powinien odpalić - teoretycznie też do
takich
>wniosków doszedłem. Ci co temat przerobili praktycznie są przeciwnego
>zdania. Ja do nich się przyłączam.
>
>--
>Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl

Dzięki.
To w zasadzie mi dużo wyjaśnia, bo też mam rev. 1.02 i chciałem dać
to samo, tzn C 8x100.
Tylko, czy używałeś przejściówki S370-DL, czy jakiejś innej?
No i może z ostatnim biosem 1013 beta 7 by jednak poszło?
Jeśli zechce Ci się jeszcze z tym pobawić, to napisz czy Ci się udało
- ja nie mam niestety celka 800 pod ręką, a szkoda wydawać kilkaset
zł, żeby przekonać się, że nic z tego.

Pozdrowienia
Marcin