Re: resetowanie kompa

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 20:32:11 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marcinp_at_hot.pl> napisał w wiadomości

> To ja mam pytanie.
> Na stronach .de rzeczywiście jest podane, że dopiero od rev.1.12
> da się zainstalować jakiegoś koperka, ale na stronach .tw można
> wyczytać, że da się zainstalować np. proca z FC-PGA przy użyciu
> przejściówki firmowej S370-DL i nie ma podanego ograniczenia
> na rev. Wprawdzie jest odsyłacz pod tabelkę, że płyta musi mieć
> rev. min. 1.12, ale TYLKO przy użyciu przejściówki S370-133
> (która - co można znów wyczytać na stronach .de - jest wcześniejszą wersją
> S370-DL). Więc czy z przejściówką S-370-DL da się wrzucić
> [...]

Na stronach tajwańskich też masz te informacje co na niemieckich, tyle że
podane w sposób dużo mniej przejrzysty.
Tak w ogóle, to też do niedawna ten temat rozpracowywałem i to praktycznie.
Mam Asusa P2B rev. 1.02 BIOS 1011. Usiłowałem dać Celerona 800 - 8 x 100
MHz - nie odpalił. Stąd mój wniosek. Znający temat teoretycznie twierdzą, że
Pentium > od 600 MHz (FSB 100) powinien odpalić - teoretycznie też do takich
wniosków doszedłem. Ci co temat przerobili praktycznie są przeciwnego
zdania. Ja do nich się przyłączam.

--
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl