Re: Chodzenie ciecza

Autor: Adam Lubkowski (stilldead_at_wp.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 21:51:13 MET DST

On Thu, 31 May 2001 13:49:43 +0200, Rados?aw Strugalski
<radeks_at_man.poznan.pl> wrote:

>Czesc wszystkim
>
>Ostatnio interesuje sie troche lepszymi rozwiazaniami
>chlodzenia procow. Szukalem troche po sieci gotowych
>rozwiazan chlodzenia woda. Swiftech ma gotowe rozwiazania
>ale jak to zwykle bywa jest drogie (ok. 200$ za pompe,
>weze, laczniki wymienik ciepla z dwoma wiatrakami 8cm i
>blokiem wodnym na proca - czyli calosc).
>
>Nie wiem czy ktos z was probowal juz takiego rozwiazania.
>(nie mowie o Swiftechu tylko ogolnie)
>Przydaly by sie jakies opisy np. jaka pompe wodna uzyc
>(np. pompka od spruskiwacza do wycieraczek ? ;)

> [...]

Swego czasu widzialem cos takiego - male zlutowane? blaszane
pudeleczko, do niego szczelnie podlaczone 2 rurki gumowe wylazace z
kompa + pompka do akwarium + miska z woda stojaca pod biurkiem ;).
Pudeleczko zalozone na procesor w miejsce radiatora...
To byl tylko exparyment...ale dzialalo :>

kat-wynalazca