Re: swap file

Autor: mikzool1_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 05 May 2001 - 02:00:07 MET DST

> W w98 chcę ustawić stały rozmiar swapa. Mam 160MB RAM. Obecnie swap
> ustawiony na stałe na 164MB. Wydaje mi się, że to za dużo. Jaka wartość
> byłaby optymalna?
>
> --
> W.T.O.
> wto_at_interia.pl
> Telekomunikacja Polska SA
> To ludzka rzecz okradać.

to zalezy ile progr.uzywasz jednoczesnie i ile pochlaniaja z systemu.
sprawdzic mozez monitorem zasobow systemu.jezeli nie zainstalowany w
akcesoriach to wejdz do panelu sterownia nastepnie dadaj usun programy dalej
instalator systemu Win.wybierz-narzedzia systemowe i szczegoly i zaznacz
monitor zasobow systemu .Po instalacji wejdz do akcesorii i uruchom ten program
pokaze ci ile Mb zajmuja uruchomione programy (jedna z opcji)dodaj z 50Mb
i wynik wpisz jako staly plik wymiany maximum i minimum takie
same.Defragmentacja C. ja przy 128 Mb uzywam 300 Mb i wystarcza na corela worda
i slowniki .