Re: swap file

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Mon 21 May 2001 - 13:07:18 MET DST

"W.T.O." wrote:

> W w98 chcę ustawić stały rozmiar swapa. Mam 160MB RAM. Obecnie swap
> ustawiony na stałe na 164MB. Wydaje mi się, że to za dużo. Jaka wartość
> byłaby optymalna?

Odpal przy dynamicznym swapie na raz najwięcej programów, które może
zdażyć Ci się używać na raz (w nich duże dokumenty). Możesz do tego
odpalić diablo2 (diabelnie pamięciochłonne), popracuj trochę, i zobacz
ile zajmuje Ci swap, dodaj kilkanaście czy kilkadziesiąt megsów zapasu i
postaw swapa trochę większego od otrzymanego wyniku, najlepiej na
osobnej partycji FAT16 w miarę blisko początku dysku (a najlepiej na
początku innego dysku fizycznego).

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm