Re: Podsumowanie SB Live

Autor: Fela (magdeburg_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 10:26:58 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <piotrek_at_optimedia.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam zamiar zakupic SB Live 5.1. Jednak napotkalem tyle zapytan i artykolow
> tytule: "jak zrobic by chodzilo" ze nie wiem czy warto.
> Dodam ze plyte mam ASUS P3V4X oczywiscia VIA.

Chipset VIAKT133A posiada kilka bledow, ktore miedzy innymi wychodza przy
wspolpracy z SBLIVE.
Jam mam ECSK7VZA i zestaw glosnikow 5.1 , w niektorych grach korzystajacych
z EAX pojawiaja sie po kilku minutach piski zamiast dzwieku, na szczescie
takie gier jest niewiele. To na razie jedyna niedogodnosc jaka mialem z tych
chipsetem. Ale slyszalem ze na innych plytach moze dochodzic nawet do
zawieszania systemu jednak nie wiem ile w tym prawdy.

Pozdrawiam
Fela