Re: komputer się nie uruchamia, choć jest podłączony do prądu :((((((

Autor: Misiek (kreciwor_at_wp.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 20:41:47 MET DST

Na zasilaczu powinny być opisane kolory kabli i co nimi leci. Trzeba zewrzeć
masę i ten, który odpowiada za uruchomienie zasilacza , nie pamiętam jak się
dokładnie nazywa , coś jak power supply start albo activate, enable czy coś
takiego. Wtedy zasilacz powinien zakręcić. Jak nie wstanie to jest do kosza.

kreciwor_at_tenbit.pl
ICQ:114306018
GG:824305