Re: Problem z ACPI

Autor: Greko (grekoneks_at_wp.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 17:36:52 MET DST

> Ja w kazdym razie wymienie karte jutro no i zobaczymy, bede raportowal (i
> tak potrzebuje dwie sieciowki w kompie) :>
>
> pozdrawiam,
> pawel

Mam delikatna sugestie, ale nijak nie idzie tego sprawdzic, miałem kiedys
nie do konca wcisnieta gfx i komp zachowywal sie jak teraz, czyli dlugi pisk
pc speakera i nieuaktywnial sie monitor.
Mozliwe ze po wyjeciu sieciowki zwalnia sie irq i automatycznie przydziela
sie do gfx, w biosie wylaczylem wszystko zbedne i przydzielalem VGA ale to
na nic...
Pozdrowionka

Greko.