Re: Problem z ACPI

Autor: mizs (mizs_at_radiohead.neostrada.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 11:53:17 MET DST

"Greko" <grekoneks_at_wp.pl> wrote in message news:3af273a2$1_at_news.vogel.pl...

>Siemka, faktycznie miales racje to jest problem z karta, po jej wyjeciu
> komp wstal w prawdziwie rekordowym czasie 4 sek.!!!
> Mam tylko nadzieje ze nie bede musial wymieniac karty sieciowej...
> Pozdrowionka.
> (soltek 75kv2)

Dobra, sprawdzilem tez u siebie i sprawa wyglada tak... po wyjeciu sieciowki
STR dziala bezproblemowo w w98se i w2k prof (lol :>) po wlozeniu (obojetnie
w ktory slot) niestety znowu nie dziala ;> wychodzi na to, ze karta nie lubi
sie z plyta (soltek), byc moze jest to problem konkretnego modelu karty
(genius ge2500III-SE), ciezka sprawa.
Ja w kazdym razie wymienie karte jutro no i zobaczymy, bede raportowal (i
tak potrzebuje dwie sieciowki w kompie) :>

pozdrawiam,
pawel