rozbudowa peceta

Autor: beduin03 (beduin03_at_go2.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 20:50:54 MET DST

Szanowni grupowicze !! :)

Chce uaktualni swojego kompa ta zeby mozna bylo zaobserwowac znaczny
przyrost predkosci w stosunku do stanu obecnego a posiadam plyte shuttle z
chipsetem intel440Bx, pentiuma500, 192ramu.
Z tego co wiem to plyta obsluguje ram do poltora giga ( trzy kosci po
512-chyba ? ); i procek pentium do 800mhz
i wlasnie do was szanowni grupowicze :) mam pytanie - co lepiej dolozyc ?
procek wieksz czy tez pamieci ram ?
a`propos procesora to mam procka w obudowie slot1
czy mozna jeszcze kupic gdzies 800-tke w takiej obudowie ?
jaka ma byc ta osiemsetka ? - 100mhz czy 133mhz ? - plyta obsluguje 100mhz
a wiec co dokupic ?
czy wogole jest szansa zeby przyspieszyc ten sprzet ? - ale tak zebym to
zauwazyl
i na koniec jeszcze jedno pytanko - czy jest znaczaca roznica pomiedzy
dyskami twardymi ktore kreca na 5400obr./min a dyskami 7200obr./min ?
chodzi o odczytywanie duzych ilosci danych naraz
a pozatym jak sprawdzic z jaka predkoscia pracuje moj obecny dysk - glupio
sie przyznac ale jak go kupowalem dawno temu to nie zainteresowalem sie tym
dziekuje za wszelkie sugestie

beduin