Dla VODERA i nie tylko

Autor: St. Cone (st_cone_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 17:29:57 MET DST

A ja wolę święta majowe i kółko różańcowe.

A na poważnie. Dostałem namiary na firmę z Poznania - ponoć hurtownia, ale
może sprzedają też pojedyncze sztuki - warto sprawdzić, mają też swój
oddział gdzieś w Szczecinie.
Jeżeli wierzyć ich ofercie (ponoć aktualizowana 30. 04.) to ceny mają BAJKA,
np.:
Sony G200 - 1300 zł
Sony E220 - 1100 zł
LG 795 N - 715 zł (?)
Samsung 17" 700 IFT - 1350 zł
(tylko zastrzegam, nie wiem czy ceny obejmują vat)
Ich namiary www.bestcom.com.pl
hurt_at_bestcom.com.pl
tel 0 61 875 02 40

Sprawdź, może ta informacja Cię zainteresuje

Pozdrawiam

St. Cone