Re: Dekoder Polsatu - internet

Autor: ktos (ktos_at_spam.org)
Data: Thu 03 May 2001 - 13:21:28 MET DST

Użytkownik Pablo <beer_at_silesianet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9crpen$daq$1_at_devnull.open.net.pl...
> Sorry za OT ale nie wiedzialem gdzie sie o to zapytac.
> Czy ktos kozysta z cyfrowego dekodera Polsatu do polaczenia z netem - czy
> wogole da sie to do kompa podpiac??

Radze nie dzwonic na infolinie bo tam nic nie weidza , nawet wiekszosc
'technikow' nie jest w stanie odpowiedziec na podstawowe pytania . Po kilku
probach udalo mi sie wyciagnac : polaczenie realizowane jest przez tpsa
(normalnie placisz za polaczenie) , transfer UWAGA : 9600 bitow/s w kazda ze
stron :)) , dekoder umozliwia przegladanie stron www i czytanie poczty - po
dluuugiej dyskusji z technikiem nie przekonalem go ze to nie caly internet ,
dekoder mozna podlaczyc do komputera (tak twierdzil , blizszych informacji
brak) - i bedzie sluszyl jako modem 9,6 kbps . Dodatkowo aby korzystac z
'internetu' trzeba placic 16 plz miesiecznie (nie wiem czy neeto , brutto -
chyba nie wazne) i oczywiscie za polaczenie telefoniczne . W przyszlosci
maja zamiar , ale jeszcze nie wiadomo kiedy , jak i za ile udostepniac
"szybszy dostep jakos przez satelite , no tak jak to robia inne firmy" .

Pozdrawiam i odradzam

KMtosik