Re: wiatraczek - odkurzacz...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 03 May 2001 - 15:25:24 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:

> Ano :) W sumie kupić w Gliwicach nie miałbys problemu jakbys
> przyjechał -- sklep z elektronika jest zaraz przy dworcu głównym.
> W razie potrzeby mogę opisać dojscie :)

fajno :) a autobusem z tychow da sie na ten dworzec dojechac?

btw: chyban ie bede potrzebowal jechac do gliwic, bo mi sie
przypomnialo, ze widzialem sklep z elektronika ;) tzw. mam nadzieje, ze
to jest sklep z elektronika ;>

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|