Re: Czarnobyl ?

Autor: ALi0 (ali0_at_yoyo.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 23:21:36 MET DST

Dnia Sat, 28 Apr 2001 12:36:13 +0200, przez "Tomek" <tomcio-w_at_wp.pl>
napisane zostało:

>jak go niezlapac????
>trza miec najlepiej najnowszego anty-vira (i uaktualniac go czesto)
>nie otwierac od znajomych zalaczników o rozszerzeniu *.exe lub *.com, jezeli
>Ci nienapisali ze cos Ci przesylaja.
>jak nie wiesz od kogo to nieotweraj zalacznikiaka zadnego -tak jest
>najpezpieczniej.
>plyty, dyskietki zalatwiaj tylko z miejsc, do których masz zaufanie.
>nio i nieinstaluj go sobie samemu, zeby sprawdzicz czy mówie prade ;-)

Oraz nie nosić komputera do serwisu. Ja właśnie w serwisie złapałem go
pierwszy raz.
Zresztą firmy komputerowe to istna rozmnażalnia virusów. Szczególnie
uważajcie na serwisy, cenniki (*.doc i *.xls) i e-maile.

Pozdrawiam

--
ALi
ali0_at_bigfoot.com