Re: NetMeeting a sieć lokalna

Autor: AirGuest (airguest_at_go2.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 11:29:07 MET DST

Dzieki wielkie. Poczytalem sobie stronke ktora mi przeslales i wzialem sie
do roboty.
Tak jak myslalem mialem zle skonfigurowany TCPiP [adres IP i maske
podsieci].
Oczywiscie NetMeeting dziala juz teraz bez zarzutu i nawet polska wersja
tez.
Niestety wyniknal kolejny problem. Jak ustawilem adres IP i maske podsieci
to komputer nie chce mi sie laczyc z internetem. Domyslam sie, ze jest to
wina wlasnie ustawienia adresu IP, bo jak ustawilem opcje na "automatycznie
uzyskaj adres IP" to laczy sie z internetem.
Podejrzewam ze trzeba wylaczyc jakies powiazania, ale niestety nie moge
wpasc - ktore.
Moze cos mi doradzisz?

--
AirGuest