Re: Stand-by

Autor: mizs (mizs_at_radiohead.neostrada.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 11:05:35 MET DST

"Larus" <larus_at_pf.pl> wrote in message
> Hi
>
> Czy ktos wie czemu w Win98 po wlaczeniu stand-by wszystko sie ladnie
> wylacza oprocz wentylatora na G-Force DDR ?
> Stery 12.00
>

> ***Dawid "Larus" Paszkowski***
> --
> L.A.R.U.S.: Lifeform Assembled for Repair and Ultimate Sabotage

jesli chodzi o S1 power-on suspend (ustawienie w biosie) to wylaczany jest
monitor i twarde dyski, przy S3 suspend to ram (bios) wylaczane jest
wszystko i odswiezany jest tylko ram. S1 powinno dzialac i jesli wylacza ci
sie monitor i dysk to wszystko jest ok, wentylatory na karcie i procku i
wszelkie inne dalej beda pracowac. S3 nie dziala zawsze i u wszystkich, u
mnie na sl75kav sa z tym problemy... podejrzewam, ze zwiazane z ramem.
Jest jeszcze S4 suspend to disk (windows me/2000) i to z reguly dziala ok.
S0 to chyba normalny stan pracy kompa a S2 nie wiem ;>

pozdrawiam,
pawel