Re: ABit6 ver2.0 - czy flashowanie jest bezpieczne?

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 01 May 2001 - 15:15:45 MET DST

> Mam ww. plyte glowna i poniewaz musze kupic HDD a aktualnie plyta nie lyka
> Nie wiem jednak (nigdnie nie doczytalem sie) czy ta plyta ma bezpieczny
bios,
> ktory w razie wpadki umialby wystartowac kompa z dyskietki i sflaszowac
sie
> poprawnie.
Janusz

Witam!
Trochę niedokładnie podałeś typ płyty, czy to jest Abit BX6 v.2.0. Jeśli
tak, to informuję, że sam kilka miesięcy temu uaktualniałem BIOS (z duszą na
ramieniu, oj, tak!), ale poszło zupełnie bez bólu.
Zastosowałem się dokładnie do wskazówek na stronie
http://bios.help.pl/upgrade.php3 , zabezpieczyłem w razie czego 2 dyskietki,
aby automatycznie przywrócić stary BIOS.
Powodzenia.
Gregorek