Re: migajacy obraz

Autor: Krzysztof Rynkowski (ryniobyd_at_go2.pl)
Data: Tue 01 May 2001 - 15:21:01 MET DST

Użytkownik "Piwek" <p23_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z monitorem. W lewym dolnym rogu miga mi obraz. Tzn nie jest
> az tak bardzo widoczne. Ale jak sie przyjzec to da sie zauwazyc ze obraz
> leciutko faluje, miga nie wiem jak to nazwac. Moze ktos mial podobny
> problem?

A sprawdzales jaka masz czestotliwosc odswiezania ekranu? Sprobuj ja
zwiekszyc, ale nie przekraczaj wartosci jakie sa dopuszczone przez
producenta monitora. Prawie zasada jest, ze im strszy typ monitora, tym jego
mozliwosci sa gorsze. Za bezpieczna czestotliowosc mozna uznac 60Hz przy
rozdzielczosci 800x600, a to juz powinno wyeliminowac migotanie obrazu.
RYNIO