Re: Liteon (CD-RW i DVD) - co warte?

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 19:41:13 MET DST

Pewnego slonecznego dzionka, czlowiek o xywce mirro napisal:

m> Czesc
m> Jestem ciekaw co sadzicie o napedach Cd-RW i DVD Liteon.Jest bardzo tani, a
m> przy tym podobno dobry (wg CHIP-a). Czy macie jakies dosiwadczenia -zle i
m> dobre - z tymi napedami?

Mam od poltora miesiaca cdrw liteona z burnproffem, nagralem jakies 50
plyt i wszystko OK. Padla jedna basf (nigdy nie mialem do tej firmy
zaufania, poprzednia nagrywarka tez ich nie lubila), ale wydaje mi sie
ze to przez wlaczone DMA (mielem zainstalowana starsza wersje 4in1).
Teraz wlaczone DMA i wszystko chodzi dobrze. Ta Basf to byla pierwsza
plyta nagrana na tym sprzecie. Przesiadlem sie z comba ricoha i
uwarzam te nagrywarka za dobry wybor. Odczyt ma lepszy niz cd-rom
asusa ktory posiadam.

Pozdrawiam !

--
http://www.viger.tera.pl   |       Oproznij swoj umysl -
mailto:viger_at_tera,pl       | to co wydaje Ci sie dzis sluszne