Re: IBM ..... vs. Seagate [cd]

Autor: Marek Szopinski (mssoft_at_mssoft.com.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 20:19:36 MET DST

> Ci, którzy znają termin "prawdopodobieństwo" będą jednak umieli
> z tego parametru skorzystać właściwie i będą umieć wybrać dysk.

Mylisz się kolego. Nie w przypadku IBM. Daję 50%, że IBM padnie w 6
pierwszych miesiącach eksploatowania. Mówię o modelach ATA-100 7200 obr. Mój
padł po 6 miesiącach, koledze padł w trzecim miesiącu. Pytałem się znajomych
serwisantów. Awaryjność dysków IBM w ciągu paru miesięcy eksploatacji
sięgnęła nawet 90%. I jak się ma tu przeliczanie prawdopodobieństwa ?

Co ciekawe - serwisowane IBM'y jeszcze nikomu z kumpli nie padły.

A'propos Seagate'a. Ze sprzedanych przeze mnie kilkunastu sztuk wróciły do
mnie wszystkie w okresie od 3 do 14 miesięcy od daty sprzedaży. Nie wrócił
do mnie żaden WD'ek. Na pewno będzie się to zmieniać.

Marek