Re: Karta graficzna z wejściem i wyjściem video

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 19:16:41 MET DST

Użytkownik "Bijej" <bijej_at_poczta.arena.pl> napisał w wiadomości news:9c3l5e$fdv$1_at_news.tpi.pl...
> Jakie karty mają równocześnie wejście(ewentualnie wbudowany tuner, ale
> niekoniecznie mam stary magnetowid, który by mógł za niego robić) i wyjście
> video, myślałem o Martoxie dualhead, ale tam nie ma wejścia, jedynie zamiast
> jednego monitora można dać sygnał video. Jakie są ceny takich rozwiązań? Co
> byście szanowni grupowicze proponowali?

Bez tunera ATI Rage Fury PRO (wersja 32MB z we/wy video) cena troche ponad
500zl; opis tu:

http://www.ati.com/na/pages/products/pc/fury_pro/index.html

Z tunerem ( i lepszym troche wejsciem video bo ma takze we s-video)
za ponad 800zl ALL-IN -WONDER 128PRO 32MB.

Matrox z we/wy i tunerm to Marvel G400 za okolo 1450zl, dosc trudno trafic.

Oba ostatnie rozwiazania roznia sie od siebie; jedna i druga karta ma swoje wady i zalety,
jakby Cie ktoras z nich interesowala albo porownanie pisz na priva.

Aha, Woodoo 3500 tez mialo tuner i we/wy video ale teraz chyba nie do kupienia.

Pozdrowienia

 Józek