Re: jak formatowac dysk i takie tam....

Autor: Rafal Neumann (xxxxx_at_dot.comm)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 19:11:03 MET DST

Użytkownik "Koluniu" <tesa_at_netbiz.com.pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam ze zadaje retoryczne pytanie, ale czy ktos moglby mi podeslac
> jakąś prostą instrukcje jak formatowac dysk i wgrywac na nowo system
> Windows?

skopiuj katalog Win98 na dysk

uruchom komputer w dosie

napisz format C:

pozniej wejdz do katalogu z winem(cd win98 lub cd nazwa_katalogu_ czy gdzie
go tam masz) i setup.exe
win juz sie sam zainstaluje

hmm jak czesto wgrywasz system to moze by go tak sklonowac zaraz po
zainstalowaniu?
wtedy mozna przeinstalowac system w ciagu paru minut

mozesz tez przygotowac plik ktory bedzie Windows czytal podczas instalacji
wtedy po odpalniu setup win nie bedzie zadawal pytan w stylu czy zrobic
dyskietke startowa jaka godzine
tylko sam sie automatycznie zainstaluje

pozdrawiam

Rafal Neumann