Re: Ile MB ma Seagate 10,2

Autor: personal (deadlog_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 22:39:49 MET DST

Użytkownik "JanuszHor" <hojanopl_at_polbox.com> napisał w wiadomości
Oddałem dysk do reklamacji bo zaczeły się pojawiać bad clustry (dysk kupiłem
w listopadzie). Słyszałem że mają swoje sztuczki żeby nie było widać bad
blocków ale wydaje mi się że przesadzili , żeby z dysku 10,2 GB zostało 9,7
?
Oczywiście wrócił po testach z odpowiedzią że wszystko jest w porządku.
Zanim oddałem dysk formatowałem go i wskazywał bad blocki Norton jak i
fdisk. Na dysku miałem i windowsa i linuksa więc wcześniej trudno mi było
policzyć ile powinno być wg fdiska jak ktoś ma tylko fat 32. Dysk oddałem
spowrotem, w poniedziałek mam się zgłosić i nie wiem czego właściwie -
jakiej wielkości - się trzymać. A czy to przeformatowanie powstrzyma
następne awarie tego typu czy to jest tylko tak na jakiś czas, pytam bo
najbardziej mnie boli że około miesiąca jestem z zastępczym, małym dyskiem i
u znajomego trzymam dane a nie chciałbym żeby to się powtarzało.

--
...Nie ma już co o tym myśleć Mówię naprawdę z za grobu
                     i żadnych zleceń. [A.R.]