Re: dekoder DVD Real Magic i obraz na monitorze

Autor: Hiszpan (hiszpan_at_kolos.math.uni.lodz.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 16:02:02 MET DST

> witam wszystkich!
> czy ktos spotkal sie z tym problemem: Jak podlacze dekoder DVD Real
> MAgic to obraz na monitorze w normalnej pracy Windows nie przy ogladaniu
> DVD jest duzo gorszy niz puszczony prosto z karty graficznej, chodzi
> glownie o migotanie wyglada min. tak jak odswiezanie 60 albo i mniej
> szkoda mowic jak sie wzrok meczy.
> Komp to: geforce 2 Mx
> DVD Real Magic
> plyta asus p2b

Z miesiac temu pisalem o analogicznym problemie, ktory spedzal mi sen z
powiek, gdyz dxr3 kupilem w ramach tuningu mojego peceta i sie
rozczarowalem. Karte kupilm przez allegro i jak ja podlaczylem do kompa
to od razu bluzgalem na klienta, ze mi feralny egzemplarz sprzedal!
Jednak dowiedzialem sie ze polaczenia analogowe (petle kablowe
charakterystyczne dla VOODOO) bardzo zalatwiaja obraz , a szczegolnie
dekoder DVD sie do tego przyczynia. Dlatego moj dxr3 hest teraz odlaczony
od karty graficznej. Kabelki przelaczam sporadycznie - jak chce sobie cos
obejrzec.

Hiszpan