Re: przez was ;)

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 20:43:43 MET DST

Niejaki(a) alexwin <alexwin_at_interia.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> Trzeba bylo kupic Toshibe (16/48), wcele nie gorsza, a nie grzeje sie tak
> nieziemsko, jest DUZO cichsza i spokojnie daje sie zwalniac :-))

Nie ma slot-ina :P Pozatym ten pioneer zauwazylem, ze sam... zwalnia! :)
Serio - zrzucam soie dvd'ka, a ten zwalnia (tranfer do 3mb/s, bo
kontroler na ktorym jest nie ma sterow pod win2k i mi chodi w PIO :( ).
Plytki z niego wyjmuje letnie. A cd czytam asusem (markowe 45x chodzace
jak 52x :> ).

> BTW, nie slyszalem zeby komus udalo sie tego Pioneera czyms zwolnic.

Heh... nie trzeba... sam zwalnia ;>

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|