Re: Krecenie Durona 700 =>933

Autor: Sebo (seboo_at_box43.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 18:40:08 MET DST

> Jak bedziesz mial chwile czasu to napisz mi co myslisz o podkreceniu mojej
> 700 na 933 poprzez zmiane magistrali z 100 na 133 na mojej
plycie(sl-75kav)
> nie spowoduje to zmiany specyfikacji dla innych urzadzen typu agp itp.
Boje
> sie tylko czy procek to wytrzyma. Jaka jest maksymalna temp. pracy durona?
> Jakie jest ryzyko?

ja mialem kiedys sl75kav i moj D650 chodzil na 933 (133 magistr.) bez zmiany
napiecia. Gdybym zmienil na wyzsze to by wyciagnal ponad 1000mhz. Temp max
mialem 70'C i bylo bardzo stabilnie Teraz mam Asusa A7V i moj D650chodzi
super stabilnie na 1050MHZ ale przez mnoznik :((( Duron max moze miec do
90'C !!