Krecenie Durona 700 =>933

Autor: Prezes (materplanet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 17:29:10 MET DST

Jak bedziesz mial chwile czasu to napisz mi co myslisz o podkreceniu mojej
700 na 933 poprzez zmiane magistrali z 100 na 133 na mojej plycie(sl-75kav)
nie spowoduje to zmiany specyfikacji dla innych urzadzen typu agp itp. Boje
sie tylko czy procek to wytrzyma. Jaka jest maksymalna temp. pracy durona?
Jakie jest ryzyko?
P.S.
W ten sposob nie bede musial zamykac mostkow L1(nie bylo by problemow z
grafitem, no i nie musial bym zrywac plomby gwarancyjnej ;-)) no i FSB
mialbym 266 a nie 200