Re: Sprzedam Quantum Fireball CX 10.2GB

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 21:45:33 MET DST

> Moze mimo, ze nie jest to miejsce na dyskusje na ten temat, niech
wypowiedza
> sie uzytkownicy grupy. Jesli uwazaja, ze umieszczanie ogloszen typu
> kupie/sprzedam/wymienie na tej grupie jest niestosowne - nie bede tego
robil
> w przyszlosci.
Przeczytaj sobie netkiete kolego, krotko mowiac jestem przeciwny
umieszczaniu jakich kolwiek ogloszen na tej grupie !
Pozatym jak myslisz poco sa tworzone grupy zawierajace w nazwie sprzedam,
kupie, zamienie ???
jakos nie wiedze w nazwie grupy pl.comp.pecet.sprzedam, a moze mam juz taki
slaby wzrok ?!??!?