Re: Sprzedam Quantum Fireball CX 10.2GB

Autor: Slawek Kakareka (slaka_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 20:39:14 MET DST

Witam.

> Cudownie, ale chciałbym uprzejmie zauważyć, że umieszczanie ogłoszeń
> na grupie pl.comp.pecet jest _zabronione_,

Jesli tak jest, to prosze o informacje, gdzie to jest napisane.
Jesli procedura wysylania wiadomosci do grupy dyskusyjnej nie wymaga zadnej
autoryzacji - a przez to koniecznosci zaakceptowania jakiegos regulaminu-
to moim zdaniem jedynie nazwa grupy jest wskazowka, do czego dana grupa
sluzy.
Moze nie w 100% moje ogloszenie pasuje do charakteru tej grupy ale w jakims
stopniu na pewno. Jest to grupa uzytkownikow komputerow PC. Uzytkownicy
oprocz poslugiwania sie tymi komputerami maja okazje je modernizowac. Moga
to robic wymieniajac sie czesciami, obdarowujac sie nimi, sprzedajac je lub
kupujac. Nie jestem osoba z brazny hadlowej, tylko zwyklym uzytkownikiem
komputera.

> a reklamowanie aukcji Allegro może się dla Ciebie skończyć całkowitym
> wykluczeniem z Allegro (zgodnie z jego regulaminem).

Niestety tego w regulaminie Allegro nie moge doszukac sie. Nie reklamowanie
aukcji Allegro jest zabronione a reklamowanie w ramach aukcji Allegro rzeczy
nie zwiazanych bezposrednio z tematem aukcji.

Moze mimo, ze nie jest to miejsce na dyskusje na ten temat, niech wypowiedza
sie uzytkownicy grupy. Jesli uwazaja, ze umieszczanie ogloszen typu
kupie/sprzedam/wymienie na tej grupie jest niestosowne - nie bede tego robil
w przyszlosci.

Pozdrawiam,
Slawek Kakareka

--