Odp: Celeron II 800(100)

Autor: Przemek PIetrzak (elevator_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 23:48:46 MET DST

> ma default czyli 2. Jakie CL dać procowi aby chodził stabilnie a nie za
> bardzo zwolniło proca?

to chyba nie ma wiekszego wplywu na stabilnosc procesora

> A drugie pytanko - czy jest ktoś kto wie i powie jak na w/w płycie dla w/w
> procesora dać większe napięcie. Ktoś coś kiedyś pisał o upgerajcie biosa
> przy ustavieniu w biosie V-core 1,9 ale to nic nie pomaga. Czy jest jakaś
> inna metoda niż zmiana przejścówki na taką z regulacją?

tak, dzis sam to wykonalem, zlutowalem na przejsciowce 3 piny ze soba
i zaraz po starcie defaultowe napiecie dla celka 633 cc0 mam 2 V
oczywiscie nizsze tez sa ale gorne mam teraz 2,3 V.
(lutujac rozne piny mozesz uzyskac rozne napiecia defaultowe
jesli bedziesz chcial dam Ci adres strony gdzie jest to szczegolowo opisane)

> Pytanie 3. Czy jakość przejściówki wpływa na możliwość podkręcania, tj.
czy
> przy zmianie na np. MSI lub Abita procesor ma większe szanse pójścia na
FSB
> 100?

i tu nie mam doswiadczen ale powiem cos takiego :
mam przejsciowke calkowity noname
i najnizsze napiecie przy jakim celek poszedl na 100 MHz
to 2,30 !!!!! tak tak to nie pomylka
ale co najdziwniejsze gdy pisze ten list temp. = 20 - 22 st.
po przejsciu calego 3dmarka2000 bylo 37 - 40
Moim zdaniem badziewne (nonameowe) przelotki
maja jakies opory albo co , nie wiem, ze powoduja
iz napiecie ktore dociera do proca faktycznie jest mniejsze niz
to ktore nastawiam w biosie.
(mam rowiez Abita BE6 ale II z hpt 366)
pozdrawiam
Przemek PIetrzak