Re: Celeron II 800(100)

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 09:36:03 MET DST

> A czy ten TB podkręci się na 1200MHz? :) Bo z pięciu C800 trzy mi na
> tyle poszły (jeden od ręki, nad dwoma trzeba było popracować -- chłodzenie
> i cache latency). Niestety jeden to była jakas sciema, bo na 880 już miał
> dosyć...Ale i tak słabowite cos te procki sš.

Cześć!
Mam pytanko a właściwie 3.
Jest celeron 633 cco, 1,7V. Chodzi stabilnie na fsb 83. Na 100 chodzi ale ma
zwisy. Napięcie max jakie mogę zapodać 1,9V (płyta abit be6). Cache latency
ma default czyli 2. Jakie CL dać procowi aby chodził stabilnie a nie za
bardzo zwolniło proca?
A drugie pytanko - czy jest ktoś kto wie i powie jak na w/w płycie dla w/w
procesora dać większe napięcie. Ktoś coś kiedyś pisał o upgerajcie biosa
przy ustavieniu w biosie V-core 1,9 ale to nic nie pomaga. Czy jest jakaś
inna metoda niż zmiana przejścówki na taką z regulacją?
Pytanie 3. Czy jakość przejściówki wpływa na możliwość podkręcania, tj. czy
przy zmianie na np. MSI lub Abita procesor ma większe szanse pójścia na FSB
100?