Re: Riva TNT2 i tunet tv (to nie takie proste)

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 21:26:50 MET DST

alexik <leszcz_at_v-lo.krakow.pl> napisal(a):

>masz racje - na innych programach dziala, ale zalezy mi na tym konkretnie bo
>wtedy mi dziala pilot !!

No cóż, oryginalny soft jest beznadziejny bodajże we wszystkich
kartach, dlatego pierwszą rzeczą po zainstalowaniu jest wymiana
programu. Skoro wolisz używać oryginału, niestety musisz się
liczyć z takimi właśnie kwachami (jaki program takie kłopoty :-) )

>a na kazdym innym programie sa duze problemy zeby w
>ogole karte zainstalwac a co dopiero pilota...

Np. Borg ma własne stery i nie trzeba instalowac karty.

>aha sa jeszcze problemy z
>dzwiekiem - winview jest o tyle "dobra" karta ze tylko oprogramowanie
>orginalne potrafi wlaczyc dzwiek..

Są problemy z dźwiękiem, jeśli używa się zaprogramowanych ustawień
czy wręcz defaultowych :-) Zazwyczaj wystarczy jednak poustawiać parametry
ręcznie i dźwięk powinien wskoczyć (np. poczytaj sobie guide do Borga).

>nie sa na tych samych przerywaniach... czy mimo to mam cos z tym kombinowac
>??

Ja bym właśnie tak zrobił. Spróbuj poprzekładać
TV w inne sloty. Może wtedy ruszy Ci Borg (jest nieco kapryśny)
i będziesz miał problem z głowy - nawet pilot sobie dostroisz.

Xaltuton