Re: Riva TNT2 i tunet tv (to nie takie proste)

Autor: alexik (leszcz_at_v-lo.krakow.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 15:27:55 MET DST

> 1. Na jakim programie tak się dzieje ? Oryginalnym ?
> Próbowałeś na innych ?

masz racje - na innych programach dziala, ale zalezy mi na tym konkretnie bo
wtedy mi dziala pilot !! a na kazdym innym programie sa duze problemy zeby w
ogole karte zainstalwac a co dopiero pilota... aha sa jeszcze problemy z
dzwiekiem - winview jest o tyle "dobra" karta ze tylko oprogramowanie
orginalne potrafi wlaczyc dzwiek..

> 2. Zmień przerwanie dla grafiki/tv, jeśli
> są na tym samym.

nie sa na tych samych przerywaniach... czy mimo to mam cos z tym kombinowac
??

> Xaltuton

dzieki za odp
alexik