Re: Toshiba 1620CDS

Autor: Alarmus (alarmus_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 20:07:18 MET DST

> Potrzebuje sterownikow do tego laptopa...
> Skad mozna je sciagnac???

Kurcze dzisiaj usunalem link do tej strony ale to byla jakas niemiecka cos w
stylu www.toshiba.de ale nie koniecznie.
Byly tam stery do grafy dzwieku modemu itp chyba wszystkie ale sciagalnosc z
tamtej stronki zerowa np plik ponad 600Kb sciagal sie ponad godzine (SDI).
Napisz na priva co potrzebujesz bo jeszcze niektore mam tzn modem, muzyka i
atapi bez ktorego nie da sie zainstalowac Windowsa.
Sam mialem problemy z identycznym laptopem kumpla w niedziele takze poki co
to jeszcze cos mam do tego i moge pomoc (poki pamietam)

Pozdrowienia Alarmus