Problemy z Omenem

Autor: Mike (Sroo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 20:18:58 MET DST

Witam.

Mam modem Pentagram Omen który łącząc się do Dialogu wyrzuca do znudzenia ch
yba wszystkie komunikaty o problemach jakie zna.
Nie może wykryć sygnału, sygnał zajęty, nie może nawiązać połączenia (błąd 6
45 czy jakoś tak), problem z protokołem TCP\IP... chyba wszystkich nie wymie
niłem. W każdym razie łączenie trwa czasem ok. godziny i przez cały ten czas
muszę siedzieć przed komputerem i klikać "Połącz". POMOC w niczym nie pomaga
. Kolega z pokoju ma starszego Zoltrixa i na tej samej linii łączy się natyc
hmiast.
Jeśli ktoś wie jak rozwiązać ten problem, proszę o wskazówki.

Pozdrawiam.
Mike,