Re: Kontroler ISA IDE

Autor: Grzegorz Karolczak (gpkarolczak_at_wroclaw.home.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 17:53:24 MET DST

Użytkownik "OutsiDRE^" <elite_at_positive.net.pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiajace po co ?
> Czy nie przypadkiem plyta glowna zabiera zaoby dla poprawnej pracy
> kontrolera bo mi w kazdym razie jeszcze taka sztuczka sie nie zawsze sie
> udaje chociaz mialem jumperologie w instrukcji.
> Sprobuj wylaczyc w biosie kontrolery plyty glownej powinno ruszyc
(zakladam
> ze sa na plycie uwalone wiec potrzebna jest proteza)

Szczerze mówiąc kontrolery płyty są sprawne, tylko urządzeń jest o jedno za
dużo. Było 2xHDD,nagrywarka,DVD a zachciało mi się jeszcze szuflady "na
wynos" i mam problem gdzie ją podłączyć. Wymyśliłem więc sobie że podłącze
ją do dodatkowego kontrolera na karcie. Orientujesz się może na jakiej
zasadzie działają dodatkowe kontrolery ATA66? Mam jeden dysk ATA66, więc
może to byłoby lepsze rozwiązanie.

Grzegorz Karolczak