Re: Kontroler ISA IDE

Autor: OutsiDRE^ (elite_at_positive.net.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 16:06:41 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <gpkarolczak_at_wroclaw.home.pl> napisał w
wiadomości news:99sdma$eeb$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Witam
> Wpadł mi w ręce kontroler ISA IDE którego nie mogę uruchomić. Oparty jest
na
> układzie Goldstara o oznaczeniu "GM 82C765B PL 9141". Umożliwia
podłączenie
> 2xHDD i 1xFDD. Będę wdzięczny za informacje jak toto "cudo" uruchomić, jak
> ustawić jumpery, jednym słowem wszelkie informacje. Płyta główna: Abit BH6

Zastanawiajace po co ?
Czy nie przypadkiem plyta glowna zabiera zaoby dla poprawnej pracy
kontrolera bo mi w kazdym razie jeszcze taka sztuczka sie nie zawsze sie
udaje chociaz mialem jumperologie w instrukcji.
Sprobuj wylaczyc w biosie kontrolery plyty glownej powinno ruszyc (zakladam
ze sa na plycie uwalone wiec potrzebna jest proteza)