Komputer odpala sie z mysza, a bez myszy nie..

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hot.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 13:57:42 MET DST

Plyta jakies i440BX, ATX, porty PS/2 dla myszy i klawiatury.

Jak podlacze tylko klawiature to mi sie komputer zawiesza po sprawdzeniu
pamieci i ani rusz dalej.
Jak podlacze mysze i klawiature to wszystko chodzi.

Komputer ma stac jako serwer i mi ta mysz tam niepotrzebna; zreszta z samej
ciekawosci: to mozliwe zeby sie tak dzialo? Jest na to jakas rada?

BIOS (Award 4.51) przejrzalem i nie widac zadnych opcji, ktore mialyby w tym
pomoc..

pozdrowienia

--
./ premax