Re: Divx a mozliwosci komputera !

Autor: Adam (lamusa_at_poczta.fm)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 01:00:44 MET DST

Jezeli juz zdecyduje sie ew. na wymiane plyty - to jaka
> byscie mi polecili ? Wiem ze moge sobie zerknac do rankingow, kupic ABITA
BX
> II - REID`a itd. ale mi chodzi o zakup jakiejs nawet starszej plyty - na
> gieldzie lub w komisie! Licze na wasza pomoc i praktyczne propozycje!

Jezeli chcesz wymienic tylko plyte to faktycznie cos na BX-ie
Abit BH6
Asus P2B
MSI BX Master
...itd
Koszt okolo 200-300zl(uzywane)
A jak nowe to moze duronka+plyta ?
tyle ,ze tu juz odpowiednio wieksze koszta ,
ale i wydajnosc tez.:)

--
Czy moze sie myle ?