Re: Divx a mozliwosci komputera !

Autor: Rafal Brozda (rbrozda_at_symico.com)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 10:05:19 MET DST

..to znaczy ze probowales WSZYSTKIEGO co radza wszyscy i dalej byly problemy
??? no coz, pomimo wszystko bede probowal- jak troche przy tym porobie to
dam znac, co mi z tego wszystkiego wyszlo!!! A i jeszcze jedno pytanko, tak
na marginesie? Jezeli juz zdecyduje sie ew. na wymiane plyty - to jaka
byscie mi polecili ? Wiem ze moge sobie zerknac do rankingow, kupic ABITA BX
II - REID`a itd. ale mi chodzi o zakup jakiejs nawet starszej plyty - na
gieldzie lub w komisie! Licze na wasza pomoc i praktyczne propozycje!
Pozdrawiam Rafal B.