Re: Prosze o opinie o Seagate 40,0GB ATA/100 (U5) (ST340823A)

Autor: T.Berg (berg_at_poland.com)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 19:31:07 MET DST

> Potwierdzam w calej rozciaglosci :) Tez mam z 2 tygodnie i rzeczywicie
> najcichszy to on nie jest i tez tobie tak dziwnie glowice slyszac po
> wylaczeniu ? :)
Mam ponad miesiąc. Bez zarzutu. Cykają sobie głowice, większy szum dają
wiatraki. Jest w gumowej osłonce, dźwieki nie roznoszą się po pudle.
Pierwszy kupiłem od razu z badsektorami :-( Wymienili bez problemu -
żadnych ceregieli.
Mówią że przemycają przez granicę w torbach narażonych na wstrząsy.....

tomek