Re: sieciowka+modem=?

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 16:35:55 MET DST

pwdorbud wrote:
[...]

> (nawet z zakresu "magii"-przepraszam, ale rozne cuda widzalem), ktory moglby
> prowadzc do celu bardzo prosze o informacje.

Wydaje mi sie IMHO oczywiscie, ze jednak to konflikt na poziomie
konfiguracji sieci a nie sprzetu. Skoro modem normalnie wybiera i
reaguje na komendy AT przy wlozonej sieciowce, ale po polaczeniu sie nie
widzi sieci, to tak jak by nie mial zainstalowanego protokolu TCP/IP lub
byl on zainstalowany nieprawidlowo. Jak otworzysz okienko polaczenia to
w szczegolach zobaczysz, jaka siec jest aktywna. Jak nic nie ma to
znaczy, ze wina TCP/IP.

W systemie powinnien byc zaistalowany TCP/IP 2 razy - dla sieciowki i
dla modemu. Modem ustawinia automatyczne a sieciowka stale. Bys moze po
wlozeniu karty sieciowej przejmuje ona protokol dostepny dla modemu.

Ja bym w tym kierunku szukal rozwiazania, ale oczywiscie errare humanum
est.

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski