Re: CELERON 466 PPGA - podkrecac?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 27 Mar 2001 - 11:44:33 MET DST

> Dobrze - napisze - z tym ze dopiero pojutrze bo nie bedzie mnie 2 dni......
> a i jeszcze jedno? jesli mozna! Czy przestawiajac procka na 7 x 75 radiator
> lub jakis dodatkowy wiatraczek jest niezbedny..... biorac pod uwage fakt iz
> nie uzywam komputera notorycznie i przez "24 na dobe" - no ew. jak uda mi
> sie poscic na nim Divx`y (na razie mam problemy),  no i moze czasami
> zasiadam na dluzej, jak mnie wciagnie jakas gierka 3D.
> Jezeli mozecie to podpowiedzcie mi co robic???
>
> <adadur_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> 600

najlepiej sobie ściągnij marthebord monitor w wersji 1.70 czy coś takiego.
Nowszy ma beznadziejna szate graficzną a niczym szczególnym się nie różni.
Pokazuję podstawowe dane tzn.: temp. procka (lub dwóch procków dla duala) i
płyty głównej (tzn raczej chipsetu - jak to tam się pisze), predkości
wiatrakow, Częstotliwość procka no i pełno napięć.
ten program umiejscawia się koło zegarka więć w każdym momęcie masz podgląd.
Dodatkowo poleciłbym Waterfall lub jakiś inny tego typu prog. ale w wersji o
najmniejszej pojemności. Bo on ma chłodzić procka i nic pozatym. teraz możesz
obciążyć czymś procka i patrzeć jak się grzeje.
Radze raczej nie przekraczać temp. 60`C
adadur