Re: sieciowka+modem=?

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 10:53:44 MET DST

Bartus wrote:
> Mam nastepujacy problem: po dorzuceniu do zestawu z modemem, karty
> sieciowej - modem zrywa polaczenie zaraz po uwierzytelnieniu loginu i hasla.
> Modemik to standard - Zoltrix Cobra, a sieciowka realtek 8319A(10/100).
>
> Ustawienia w sieciowce TCP/IP sa na auto i pewnie to jest problemem... Moze
> ktos mi pomoc i poradzic jak ustawic sieciowke? Chyba ze to nie to jest
> powodem problemu.
> Lokalna to tylko 2 kompy spiete skrosowana skretka.

Sadzac po modemie to masz winde. Wiec pytanie powinno isc na grupe o
windzie :-)

Generalnie przyporzadkuj komputerom numery IP w ustawieniach dla karty
sieciowej TCP/IP. Np numerki z zakresu:
192.168.0.0 - 192.168.255.255
i oczywiście o netmaska np: 255.255.255.0

Musisz miec tez osobne TCP/IP dla modemu. Tam dajesz automatyczne
ustawienia a ustawienia poaczenia ustawiasz w dial-up - takie jak u
prowajdera. Ka to telekomuna to opis masz na :

http://www.tpnet.pl/tpnet/komutowany/index.html

Powinno dzialac. U mnie na innym zotrixie i takiej samej sieci i
sieciowce wszystko chodzi OK.

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski