Re: Co myslicie o ffcomputer ?

Autor: Krzysztof Maj (kmaj_at_krak.eu.org)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 23:45:11 MET DST

Użytkownik "toudikk" <toudikk_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Jak w temacie jakie jest wasze zdanie na temat serwisu, montazu itp itd

Akurat na serwis nie mogę złego słowa powiedzieć.
Kilka lat temu kupiłem monitor, na który oni dawali gwarancję. Po roku
monitor padł. Zadzwoniłem do FF-Computer, oni podali mi namiar na firmę
kurierską, która przyjechała i zabrała monitor ode mnie z domu (ciężki grat
17"). Za tydzień kurierem dostałem monitor naprawiony, nie kosztowało mnie
to ani grosza.
Na tle innych firm ich obsługa gwarancyjna zdecydowanie wypada na plus.

--
Pozdrowienia
Krzysztof Maj