Problem z Fast Writes.

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 13:13:31 MET DST

Problem mam taki:

gdy włączę w biosie Fast Writes i zrestartuje komputer, po chwili pokazują
mi sie tylko jakieś białe znaczki typu XXX ### na całym czarnym ekranie.
Wtedy tylko reset.
Mam płytę Abit KT7A i grafikę Winfasta GF MX2. Gdy zainstalowałem jeszcze
raz kartę grafiki, uruchomiłem komputer, w biosie ustawiłem jeszcze raz Fast
Writes, system się uruchomił, we właściwościach pokazał mi, że Fast Writes
jest dostępny. Niestety po ponownym restarcie to samo - czarny ekran z
różnymi białymi znaczkami. System uruchamia mi się tylko wtedy, gdy wyłączę
w biosie funkcję Fast Writes. Z kartą Elsy Gladiac MX2 miałem to samo.
Mam sterowniki NVidii 4.12.01.0650, via 4 in 1 już próbowałem różne od
oryginalnych, dołączonych do płyty, do najnowszych. Wątpię, aby to była wina
sterowników.
Co jest nie tak??

--
Pozdrawiam,