Re: Co myslicie o ffcomputer ?

Autor: Shot (shot_at_hot.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 23:16:04 MET DST

Witam.

toudikk pisze:

> Jak w temacie jakie jest wasze zdanie na temat serwisu, montazu itp itd

Warszawski oddział mam w szkółce (wydział EiTI PW) i trochę miałem z
nimi do czynienia:

Historia 1.

Kupuję Durona 650 + Abit KT7 RAID. Jestem u nich dzień wcześniej,
pytam czy mają - mają dużo, nie ma problemów. Dzwonię następnego
dnia:
"Czy jest Duron 650 + Abit KT7 RAID?"
"Zaraz sprawdzę." [minuta]
"Tak, jest taka płyta."
"A Duron 650?"
"Zaraz sprawdzę." [minuta]
"Nie ma."
"A jaki jest inny, najwolniejszy?"
"Zaraz sprawdzę." [dwie minuty]
"Jednak jest Duron 650."
"To ja zaraz będę."
Pojawiam się za 20 minut - kupowanie zajmuje mi pół godziny (trzy
razy muszę podawać dane do rachunku, koryguję osobiście cenę - była
wyższa niż w cenniku itp.).
Wychodząc coś mnie tknęło - a nie potrzeba do tego wiatraczka? W
skrócie - sprawdzali 10 minut, żeby mi powiedzieć, że tak, ale nie
mają.
(Pointa do rozmowy telefonicznej - sprzedawca, z którym rozmawiałem,
wszystko sprawdza na komputerze przed nosem, nie odrywając słuchawki
- obsługując mnie miał dwie długie rozmowy...)

Historia 2.

Kupuję tusz do drukarki. Dwóch sprzedawców po prawej od wejścia
rozmawia przez telefon (robią to przez 75% czasu, a widzę ich często
przez szybę). Idę do trzeciego (po lewej). Bardzo skupiony gra "w
Małysza". Bedę miły - idę do tamtych dwóch, ale oni ciągle gadają.
Nie będę miły - wracam do gracza i pytam, ile kosztuje "mój" tusz.
"Tak gdzieś około 120 złotych." Tanio, myślę sobie, ale i tak trzeba
swoje poczekać, bo rachunki drukuje tamtych dwóch co gadają. W końcu
(dwie/trzy minuty) siadam przed jednym i pytam (kontrolnie), ile
tusz. "160 złotych." No comments.

Pozdrav
-- Shot (zakupy robi na WGE - rzut beretem od FF-Computer i wszystko
taniej, bo kilkanaście sklepów z branży konkuruje ze sobą)

--
GCS/CC/IT/O d- s:>+: a-->? C++(+++) ULS P+(--) L(+) W++$ N++ w(--)