Re: Chipset VIA - parę pytań

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 21:14:02 MET DST

Hi,

Kasus wrote:

> 1. gdy patchowałem 4in1 w czasie gdy komp miał nie tylko windy (Windows Me)
> ale kupę innego softu to przy instalacji wywalał, że nie może zapisać czegoś
> w rejestrze i zwis przy uruchamianiu.

Ale konkretna informacja ;)

> Gdy patchowałem gołe windy to jest OK.
> Czy to znaczy, że aby np. uaktualnić do nowszej wersji 4in1 przy kompie z
> dużą ilościa softu to trzeba załadować nowe drivery w trybie awaryjnym, czy
> jest inny powód takiego zachowania?

Przy prawidłowo działającym systemie 4in1 powinno się zawsze instalować
poprawnie. Błędy w czasie instalacji świadczą o tym, że Windows było
już w rozsypce.

> 2. Co jeszcze trzeba lub przydałoby się załadować i skąd zassać aby komp
> chodził na maksa swoich możliwości.

Nic. Reszta to już ewentualnie efekt czytania mnóstwa dokumentów w
sieci i zdobywania wiedzy na temat działania opcji BIOSu (co w efekcie
da możliwość dobrania sobie najszybszych ustawień w BIOSie).

A tak BTW to jeśli chcesz, aby Twój komputer chodził szybko, wywal
w pierony to nieszczęsne Windows ME i zainstaluj np. Win98 czy Win98SE.
Naprawdę -- przyspieszy...

BTW2 (pytanie retoryczne w zasadzie): co za niezrozumiały pęd skłania
ludzi do instalowania każdej nowej wersji Windows i podobnych programów?

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |