Chipset VIA - parę pytań

Autor: Kasus (kasus75_at_poland.com)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 20:58:24 MET DST

Cześć

    Od niedawna jestem posiadaczem nowej płyty i proca (Soltek SL-KAV +
Duron 750) no i w związku z tym, że wcześniej miałem Celka 433, mam pytania
co do patchy jakie trzeba zapodać chipsetowi Via i ew. tej płycie aby cały
komp chodził szybciej.
Z postów na grupie mało się można połapać co jest lepsze a mnie chodzi o
opinie userów którzy mają doświadczenie z w/w sprzętem (z góry uprzedzam, że
czytałem ostatnio wnikliwie wątek o płycie którą posiadam i znam zdania co
do jej użyteczności niektórych w związku z tym nie muszą się oni powtarzać
bo płytę już mam i nie ma szans na jej zmianę w najbliższym czasie).
Mam zapodane Via 4in1 4.28v (z postów wynika, że jest stabilne). No a teraz
pytania:
1. gdy patchowałem 4in1 w czasie gdy komp miał nie tylko windy (Windows Me)
ale kupę innego softu to przy instalacji wywalał, że nie może zapisać czegoś
w rejestrze i zwis przy uruchamianiu. Gdy patchowałem gołe windy to jest OK.
Czy to znaczy, że aby np. uaktualnić do nowszej wersji 4in1 przy kompie z
dużą ilościa softu to trzeba załadować nowe drivery w trybie awaryjnym, czy
jest inny powód takiego zachowania?
2. Co jeszcze trzeba lub przydałoby się załadować i skąd zassać aby komp
chodził na maksa swoich możliwości.
No i oczywiście czy w/w patche ładować tak po prostu czy jest specjalna
procedura.
Z góry dzięki za rady dla lamera.
Kasus