Podkrecanie - kilka pytan

Autor: tyGrySEK (tygrysek_at_obywatel.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 19:25:56 MET DST

Witajcie!
1. W jaki sposób można sprawdzić poprawność działania procesora?
Chodzi mi o jakiś program generujący duże obciążenie procesora (100%), który
będzie działał przez długi czas
2. Mam Celerona A podobno 75% tych procesorów chodzi bardzo dobrze z zegarem
450 Mhz, niestety
moja płyta główna (chyba) nie jest najlepsza bo nie chce współpracować zbyt
długo z ta częstotliwością.
System po 10, 20 czy 30 minutach (nie ma reguły czasem wytrzyma godzinę)
wiesza się bądź restartuje, albo wyskakuje nieśmiertelny blue skrin. Może
cos z pamięcią? Mam BX 100.
Czy trzeba zmieniać jej czas dostępu przy zmianie częstotliwości taktowania
magistrali?
Co do mojej płyty nie wiem za bardzo co to za jedna (zgubiłem instrukcje),
wiem ze jest ma chipie BXcel, producent chyba Pc-chips
Z gory dzieki za odp.
tyGrySEK -> tygrysek_at_obywatel.pl
http://www.dolarki.hg.pl